Hoe helpt jouw mening?

  • VERBETEREN

    Uw ervaringen met A•Glas helpen ons klantervaringen te verbeteren

  • ERVARINGEN DELEN

    Het delen van uw ervaringen met A•Glas met andere automobilisten

  • METEN

    Tevreden.nl meet, rapporteert en presenteert de resultaten; onafhankelijk en betrouwbaar

KWALITEITSVERBETERING

A•Glas gebruikt het onderzoeksplatform aglas.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Tevreden.nl meet de klantervaringen onafhankelijk en transparant. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van A•Glas.

We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met A•Glas te delen, alleen met uw hulp kunnen wij nog klantgerichter gaan werken.

REVIEWRICHTLIJNEN & REDACTIEBELEID

Tevreden.nl en A•Glas willen dat klanten die op deze site ervaringen zoeken, de informatie krijgen die ze nodig hebben om goede keuzes te maken. Reacties en reviews worden daarom voor publicatie gecontroleerd op o.a. de betrouwbaarheid. Bekijk voor het schrijven van goede reviews de richtlijnen.

Richtlijnen

Over A•Glas

A•Glas is een franchiseformule in autoruitschadeherstel welke onderdeel is van een organisatie die al bijna 25 jaar actief is in de Nederlandse autoschademarkt. Met ruim 30 aangesloten locaties beschikt A•Glas over een landelijk dekkend netwerk. Deze vestigingen zijn eigendom van zelfstandige franchisenemers. De vestigingen van A•Glas staan voor kwalitatief hoogstaand en veilig herstel van autoruitschade, met een focus op efficiëntie. Bij A•Glas staat de klant altijd centraal, deze willen wij ontzorgen en verrassen. A•Glas is een gewaardeerd partner voor verzekeraars, volmachten, leasemaatschappijen, fleetowners, tussenpersonen en dealerorganisaties.

Over A•Glas

Over Tevreden.nl (onderdeel van Feedback Company)

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.